søndag den 26. oktober 2008

Donuts i baghaven

En gammel flyver skal man nu ikke grine af, forleden dag, da jeg var ude ved min bror Thomas og hans to drenge Frederik og Christian til en lille hygge aften, min anden bror Michael, var der også med hans yngste søn Simon. Og når vi 3 brødre er sammen, kan der ske hvad som helst, og vi keder os heller ikke, og hvad var så ”legen” Ja... hvem kan lave de bedste donuts i baghaven?

Vi havde jo 3 biler, lidt unfair var det nok, at den ene var en forhjulstrukken Audi, ja.. det er jo bare ærgerlig, Nå kampen var jo så imellem en Nissan pickup, og min Triumph 2.5 PI, det skal da så lige siges at begge, biler kunne klare sagen, men den største succes var nu min Triumph, da jeg jo havde mulighed for, at have alle tre drenge på bagsædet imens, sjovt at se dem glide fra side til side, på det glatte nappa sæde, og smilet sad da også helt op til ørerne, på dem alle. Og da de senere på aftenen opdagede, at forsæderne kunne lægges helt ned, ville de absolut, sidde ude i bilen med deres dyner og hygge med slik. Og det var faktisk synd, at skulle stoppe deres hygge, da jeg skulle hjem.

Man må sige at det var en alternativ måde, at bruge sin klassiker på, nogle bil entusiaster havde nok krummet tæer, hvis de havde set det, men ét er sikket, vi havde alle inkl. Triumph’en, en rigtig god dag. Jeg har desværre ikke billeder af selve underholdningen, men et lige efter, så kan man jo se at den ikke tog skade af det… Hvis nogle er interesseret i at eje gangster bilen, kan den købes til en fair pris.

Ingen kommentarer: