mandag den 6. april 2009

Bilmesse i Fredericia

Ja.. Vi skal da lige se nogle billeder, af den nye Triumph stand, fra DTAK. Vi havde 3 biler med Flemming Wulff's gule Spitfire 1500 fra 1978, Michael Ensted Jensen's orange TR4A fra 1965 og Kurt Sihm's carminered 2.5pi Mk. 2 fra 1973. Standen havde fået nye bannere, en bil mindre, 24 m2 til mere kaffebord, og større regalie salgsbord. Jeg kunne personlig godt tænke mig, bare én Triumph mere på standen, og det er jeg ikke den eneste, der godt ville have, sidste år var der godt nok et par stykker, som mente at der var én bil for meget ? Jeg vil så sige at der i år var flere der spurgte, hvorfor at der kun var 3 biler. Vi har desværre ikke plads, til alle de Triumph'er som jeg ville ønske der var plads til, men næste gang til efteråret, vil jeg håbe, at vi får 3 hele biler med, og et projekt f.eks. en ramme på hjul, eller en Motor til at fylde lidt af den spild plads, som vi havde i år. det så lidt tomt ud imellem kaffebordet og bilerne.

Ingen kommentarer: