lørdag den 29. august 2009

DanParcs Søhøjlandet HillClimb 2009

Jeg starter lige med et billede af Mads Nygaard i sin TR5 PI, han kørte ind på en 3’die plads i sin klasse. Ja jeg kunne jo desværre ikke selv være med, men så kunne jeg jo prøve at gøre lidt gavn i stedet for, så jeg kørte op til Gjern Bakker med mit kamera, for at tage nogle billeder. Regnen stod ned i stænger, som man kan se på billedet, og selv om at solen også skinnede ind i mellem, så nåede asfalten lige knap at tørre, før at en ny regnbyge, gjorde vejene våde igen, det satte selvfølgelig tempoet lidt ned, på de flotte racere, ikke lige det man nyder at se, når de kommer op igennem svingene, giv den da gas tænker man… men man ved jo selv hvordan det føles, når forhjulene skrider,

Jeg var drivvåd da jeg kørte hjem, men på trods af det, så var et en god dag…

Ingen kommentarer: