fredag den 31. juli 2009

Tirsdagstræf ved Kalø


Nu da min TR 6 PI var begyndt at køre rigtig godt, ville jeg ud at køre en god lang tur, og hvad var mere nærliggende på en tirsdag, end at tage til Kalø, og se på biler, jeg ville hurtig derop, så jeg tog den kedelige motorvej. Der var mødt mange frem til Kalø, selv kommer jeg der ikke så ofte, der er jo et stykke vej fra Vejle, det er faktisk første gang i år, at jeg køre derop, jeg fik lige hilst på Tommi og Heine, man møder altid nogle af kammeraterne, nå man er et sted, med klassiske biler, og man kan heller ikke lade være med, at spekulere på, om der er andre biler, man skulle kaste sig over, en Lotus Super Seven, har altid været på min ønskeliste, en Audi 100 Coupé, er nu også en flot bil, men nok ikke så sjov, jeg har prøvet at have en VW Passat fra 1975, og der er nok ikke den store forskel der? Det var også sjovt at se en VW T2 bus, som minder mig, om dengang jeg sammen med en kammerat, kørte markræs så vildt, at vi væltede med bussen, aldrig har jeg grint så meget… utrolig at man ikke kom noget til, når man tænker på, at den eneste sikkerhed vi havde, var en styrthjelm, da sele forankringen i bunden var rustet væk…Der er mange forskellige typer biler, ved Kalø, ikke nogen bestemt kategori, eller årgang, det er bare alle biler som ejeren, syntes at andre skal se og måske få en god snak, der burde være flere af disse træf, andre steder i landet, men det er vel bare et spørgsmål om at skabe et…

Ingen kommentarer: